HTML

Linkek


emmabosstrot

Szerzők


Ügetőbarát


Korábbi szerzők:
LákiLúk (2010 - 2011)

Témáink

2010.11.20. 17:26 Ügetőbarát

Az olvasókhoz!

Kedves Olvasóink!

Elnézést kell kérjek Önöktől / tőletek, amiért az utóbbi másfél-két hónap során még minimális tájékoztatást sem nyújtottam a blogon keresztül. Nincs mentségem, csak kifogásaim lennének, de nem terhelem velük az olvasóságot. Bújhatnék amögé, hogy bizony tanulnom kellett, sokat-sokat, de ez talán túl átlátszó volna. Mert ugyan valóban sokat kellene tanulnom, lesz két szigorlatom és jó pár nehéz, vizsgás tárgyam is van erre a félévre, mégsem ezt tettem. Nem voltam viszont versenyen sem október másodika óta. Az idő viszont eltelt és azon kapom magam, hogy oda a nyári lendület. Lehet, hogy belefáradtam már az ügetőbarátosdiba.

Azonban mielőtt mindenkit halálra untatnék, álljon itt eme bejegyzés veleje: amint alkalmam nyílik röviden beszámolok az elmúlt versenynapok főbb eseményeiről, elsősorban a kiemelt tenyész- és rendszeresített versenyekről. A következő néhány napban-hétben (és ne szépítsük, valószínűleg: hónapban) időrendi sorrendben fogom pótolni az elmaradásaimat. Ez nem kedvez ugyan az aktualizásoknak, de az is sután néz ki, ha a Baka hendikepról előbb beszámolnék, mint a Hungária díjról.

Azt, hogy a blog társszerzője miért nem írt, arra nem tudok magyarázattal szolgálni, erről őt kellene megkérdezni. Félreértés ne essen, nem okolom őt semmiért és azt sem várom, hogy ő végezze azt a munkát, amit én vállaltam magamra. Csak jelzem, hogy nem én vagyok az egyetlen, akinek ez már sok lehetett.

Kedves olvasóinktól csak türelmet kérek, ha kérhetek, mert - bár az utóbbi időben nem úgy tűnhetett - én szeretem az ügetőt és szeretnék tőlem telhetően munkálkodni érte, ha másképp nem is sikerül, hát mint lelkes rajongója. Talán már nem szolgálok rá a türelemre, de szeretném hinni hogy még visszatérhet a néhány évvel ezelőtti, kis túlzással "ifjonti" a lelkesedésem és újult erővel vethetem magam a honlap fejlesztésbe.

Kis Virág
az ugetobarat.hu szerkesztője

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ugetobarat.blog.hu/api/trackback/id/tr612461506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása