HTML

Linkek


emmabosstrot

Szerzők


Ügetőbarát


Korábbi szerzők:
LákiLúk (2010 - 2011)

Témáink

2010.08.06. 09:05 Ügetőbarát

A 96. Magyar Ügetőderby versenynapjának tervezett programja

A 96. Magyar Ügetőderby versenynapjának tervezett programja
12:30 - kapunyitás
14.00 - I. futam
14.10 - Bemutató ügetőlovaglás
14.20 - díjátadás - galopp gyep
14.30 - II. futam
14.50 - Marschall Norbert Emlékverseny parádé - ügető pálya
15.00 - III. futam - Marschall Norbert Emlékverseny
15.10 - díjátadás - galopp gyep
15.30 - IV. futam
15.50 - Pannónia Díj parádé - ügető pálya
16.00 - V. futam- Pannónia Díj
16.10 - díjátadás- galopp gyep
16.30 - VI. futam
16.50 - Sinka József Emlékverseny parádé - ügető pálya
17.00 - VII. futam - Sinka József Emlékverseny
17.10 - díjátadás - galopp gyep
17.30 - VIII. futam
17.40 - díjátadás - galopp gyep
18.00 - 96. Magyar Ügetőderby parádé - galopp gyep
18.10 - IX. futam - 96. Magyar Ügetőderby
18.20 - díjátadás - galopp gyep
18.45 - X. futam

- A versenynapra a belépés díjtalan.
- A Panoráma étterembe a belépés mindenki számára díjtalan az öltözködési és a viselkedési szabályok betartásával. Tilos belépni rövid nadrágban, atléta pólóban, szandálban és szabadidő ruhában. Azon személyeket, akik viselkedésükkel zavarják mások szórakozását a versenyrendező kitiltja a Panoráma Étteremből és a versenypályáról egyaránt.
- A két lelátó közötti füves területen térítés mentesen állatsimogató, póni lovaglás és ügetőhajtás várja a gyerekeket.
- Árzuhanás a büfékben a Kincsem Park teljes területén, a város legjobb árai várják a látogatókat.
- A versenynapot a Sport M élőben közvetíti.

96. Magyar Ügetőderby indulói:
1. Nobody (Nagy Ferenc II.)
2. Nemes Úr (Lakatos Csaba)
3. No Not Me (Veljko Mazsity)
4. No fear (Dénes Áron)
5. Nelson (Horváth Zoltán)
6. Nacho Nico (Varga Sándor)
7. Noble Rose (Budai Attila)
8. Naná (Fazekas Imre)
9. Night Lady (Hajnal Tibor)

-forrás: magyarturf.hu-

Szólj hozzá!

Címkék: 96. magyar ügetőderby magyarturf.hu


A bejegyzés trackback címe:

https://ugetobarat.blog.hu/api/trackback/id/tr382202864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása